Virtueel kantoor

Wij profileren ons sterk op technologisch vlak.
Dit doen we door de opbouw van een virtueel kantoor, telkens opgebouwd op maat van elke cliënt afzonderlijk. 
Deze onderdelen zijn:

  • elektronisch dossier, met volledige inzage in uw actief dossier en historische gegevens
  • internet communicatie
  • nieuwsbrieven met praktische tips en info
  • documentenbeheer door toevoeging van uw eigen documenten via uw elektronisch dossier
  • internetboekhouding
  • gepersonaliseerde hotlist inzake fiscaliteit volgens individuele aandachtspunten van elke klant

Elektronisch dossier

Uit ervaring weten wij dat de klanten, met de beste bedoelingen, soms lang moeten zoeken om gegevens uit vroegere boekjaren terug te vinden. Dit levert vooral veel tijdverlies op.
Bij ons moet u geen inspanning doen. Uw beveiligd elektronisch dossier (via de website van ons kantoor te bereiken) levert u in een oogwenk alle gevraagde informatie op.
Als klant beschikt u 24/7 online steeds gratis over alle boekhoudkundige, fiscale en bedrijfsinfo vanaf het jaar 2000.
De toegang tot private en beroepsmatige documenten wordt op verzoek van de klant opgemaakt. Zo bekomen medewerkers enkel toegang tot files die door u worden toegestaan.
Uw elektronisch dossier is 24/7 GRATIS altijd en overal beschikbaar!

Internet communicatie

Iedere klant staat in directe verbinding met ons kantoor. Alle correspondentie wordt uiteraard met de nodige voorrang en deskundigheid behandeld en u ontvangt zeer spoedig een professioneel antwoord

Nieuwsbrieven met praktische tips en info

Omwille van de snel evoluerende wetgevingen is het van het hoogste belang om al onze klanten prioritair en omstandig te berichten over de nieuwe toepassingen en haar gevolgen.  Hoe sneller u geïnformeerd bent hoe efficiënter u zich kunt aligneren aan de gewijzigde toepassingen.

Eigen documentenbeheer

U kan, via een beveiligde toegang, ten alle tijde uw eigen documenten toevoegen aan uw dossier. Zowel uw persoonlijke, familiale als beroepsmatige documenten kan u naar eigen goeddunken toevoegen. Uw informatie is bijgevolg steeds consulteerbaar via het 24/7 gratis elektronisch dossier. Zo beveiligt u uw documenten tegen verlies en tijdrovende opzoekingen.

Internetboekhouding

Het voeren van de boekhouding over het internet is reeds jarenlang een ingeburgerde en vertrouwde werkwijze van ons kantoor. Sedert 1998 adviseren wij onze klanten om zoveel mogelijk zelf in te staan voor de verwerking van hun boekhouding. Comfort die u pas ontdekt door de toepassing ervan. Via internet logt u in op uw boekhouding en kan u op elk tijdstip en op elke plaats uw boekhouding bijwerken of consulteren.

Hotlist inzake fiscaliteit

Interesses van elke klant is sterk persoons- & bedrijfsgebonden.
Vanuit deze filosofie bieden wij u de mogelijkheid om uw eigen voorkeuren op de site in te stellen zodat u met prioriteit alles wat wij daarover communiceren met voorrang ontvangt.

Website door Ntriga.Agency